BAYRAM (!) VE KRİYASHAKTİ


Hiç tahmin etmezdim ama bugün sabah işe gayet mutlu, neredeyse "yaşasın iş başladı" diyerek geldim. Kendi kendime de şaştım hatta, "deli miyim neyim?" diye geçirdim içimden. Pazartesi sabahı olmasına rağmen bu garip mutluluğumun en temel sebebi sanırım bu bir haftalık tatil boyunca fena halde aylaklık, tembellik yapmış olmam ve bu durumdan hiç hoşnut olmamam. Geçen hafta sonundan beri hiçbir gün kendimi toparlayıp da adam gibi yoga yapamadım. Yaptığım, bir kaç güneşe selamdan ileriye gidemedi. Hem tembellikten, hem yediğim şeylerden (anne-baba evinde tek aktivitem yemek yemek ve içmek oldu!)dolayı üzerimde oluşan hantallık ve ağırlıktan, hem de gün içerisinde bir türlü konsantrasyon sağlayamadığım için sabahlarımı biraz iş yapmaya ayırdığımdan yoga bir şekilde yalan oldu bu hafta. Yeniden iş rutinine geri dönüyor olmak beni bu yüzden mutlu etti sanırım. İş çıkışı yoga stüdyosunun yolunu tutmamam için hiçbir bahanem yok artık!
Haftasonu iki tam gün Kriyashakti kursundaydım. Karma yasaları, negatif düşünce kalıplarından kurtulma, bolluk, bereket derken niyetleri gerçekleştirmenin püf noktalarıyla haşır neşir olduk. Bol miktarda ikiz kalpler meditasyonu ve listelenen bir sürü istek(daha bundan 2-3 ay önce "hiçbir şey istemiyorum" demeyi öğrenmiş olmamıza rağmen)dolunaya da denk gelince pek hoş oldu. Tüm bunlar bir yana, kursta döne döne vurgulanan, sürekli tekrar edilen en önemli konu "istikrar" ve "çok çalışma"ydı. Yani bir şeye niyet ediyorsak, bunun sadece hayalini kurup, visualization yapmak ya da bunu bir kağıda niyet olarak yazmak değil, bu konuyla ilgili düzenli ve aktif olarak çalışmak. (Bayram, tatil demeden, popomuzu kaldırıp her gün 1,5 saat yoga yapmak gibi mesela:)). Kriyashakti uygulamalarına da ilk olarak basit istekler ve niyetlerle başlamamız, ve de bir şey isterken gerçekçi olmamız tavsiye edildi. Tabiki dün akşam itibariyle işe koyuldum. İlk olarak gerçekleştirmek için niyet ettiğim şeyleri şöyle yazabilirim (kriyashakti için uygun olan kalıplarla):
1. Bu kadar disiplinli ve azimli olduğum için çok mutluyum.
2. Bu kadar kuvvetli ve sağlıklı bileklere sahip olmak süper
(her yoga dersinde ister istemez gergin bir bekleyiş oluyor. Geçirdiğim de quervain hastalığı ve doktorun sürekli beynimin bir köşesinde çınlayan lafları yüzünden, sol el bileğim acaba ne zaman zorlanacak, acaba bu sefer ne kadar ağrır diye kasılıyorum. Çoğu zaman korkup bazı asanaları uzun süre yapmıyorum. Eve koşarak gidip, bileğimi tiger balm'a buluyorum!)
3. Bu kadar iyi yoga yaptığım için çok mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder