VINYASA 1-2, 9 KASIM


Zıvanadan Çıkmış Ter ve Bozulan Konsantrasyonum

Bazı derslerde durup şöyle bir etrafıma bakmak istiyorum, acaba benim kadar terleyeni var mı diye. Çok iddialı olacak belki ama sınıftaki erkek öğrencilerle çok rahatlıkla kapışabilirim bu konuda. Öyle bir an geliyor ki burnumun ve kaşımın ucundan mata düşen ter damlalarından, ağzımın içindeki tuz tadından, kenetlemeye çalıştığım ellerimin benimle inatlaşırcasına ve “vıjk vıjk” sesleriyle birbirinden ayrılmasından, asanaya mı dikkat ediyim nefese mi bakıyım gerçekten şaşırıyorum. Bugünkü ders de onlardan biriydi işte. Bir taraftan da fena halde eğleniyorum içine düştüğüm bu durumla. Hani insan bir an için kendine dışarıdan bakar ya... Pek aciz, pek komik bir halde oluyorum. Ve fakat dersin sonunda, onca terlemenin detox etkisi sayesinde sefil ama gururlu; pis ama bir bebeğinki gibi parlayan bir ciltle evimin yolunu tutuyorum.

Not: Navasanada (full-boat pose) ilerleme; Urdhva Dhanurasanada (wheel pose) elde var sıfır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder